zaterdag 10 oktober 2009

één week voor Amsterdam

Inderdaad, nog 1 week te gaan; morgen nog een twintiger en de training voor mijn 2de marathon zit erop. Niet zonder slag of stoot. Een dikke week geleden deed een hamstring in mijn linkerbeen lastig. Knagende pijn, vooral na het lopen. Voorzichtig blijven aanmodderen en mijn schema blijven volgen. Naar het einde van de week was de pijn beter maar het is er zeker nog niet uit. Ondertussen doet ook de kuit van datzelfde linkerbeen pijn nadat een kilometer of 10 heb gelopen. Ook 's morgens bij het opstaan doet die kuit een half uurtje pijn; nadien gaat het beter. Vraag me af of ik tijdens die marathon daar ook al vanaf de 10de km mee zit want dan wordt de lijdensweg wel heel erg lang.
We vertrekken zaterdagmorgen al naar Amsterdam, hebben er een hotelletje geboekt en we blijven ook maandag nog even nagenieten van de Nederlandse hoofstad. Parkeren is er blijkbaar niet evident: uiteindelijk bood de "Rai-parking" soelaas: 12,5 euro voor een weekend, marathontarief indien op voorhand besteld en betaald. Hopelijk krijg ik het ticket deze week in de bus !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten