zondag 24 mei 2009

(zweet)parel der kempen

Zwoegen en zweten daar in Oostmalle vandaag voor de 10 mijl. Schoon parcours, effenaf ! Maar in deze weersomstandigheden net iets te weinig schaduw en dat stukje Antwerpseweg vind ik er ook te veel aan; nu ja, eigenlijk was die hele laatste ronde er teveel aan. Was het de warmte, de antibiotica in mijn bloed (nog tot vrijdag slik ik), onvoldoende trainingskilometers of een cocktail van dit alles ? Ik weet het niet maar het deed pijn. Gelukkig liep Marc in mijn buurt en was die bereid zich in de laatste ronde in te houden zodat ik toch nog een dikke 2 minuten van mijn tijd van vorig jaar kon afpitsen: na 1 u 10 min. was de pijn geleden. Vergeleken met die 10 van Antwerpen is dit natuurlijk een mager beestje. Enfin, first things first ... nog 7 nachtjes slapen en we trekken naar Brussel; ik zal nu al maar beginnen bidden voor beter weer (lees: minder warm en waarom niet, een klein beetje regen tijdens het lopen). En dan nog een paar startvakjes proberen op te schuiven. spannend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten