maandag 18 mei 2009

pyelonefritis

Jawadde, de titel van dit bericht is de gruwelijke naam voor de nierbekkenontsteking waarmee ik zit geplaagd. 15 dagen antibiotica zouden soelaas moeten brengen. Vreselijke rilkoorts, pijn in mijn onderrug, ...Van lopen dus geen sprake, totdat de koorts weg is, zei mijn huisarts. Pak ik ondertussen nog een stevige verkoudheid mee door... verminderde weerstand zeker ?


Op die manier heb ik de 10 van Hertals aan mij moeten laten voorbijgaan, en heb ik ondertussen al een training of 4 moeten overslaan. Tot daar het onheil... dacht ik. Dit alles was mij donderdagnacht overkomen zodat ik vrijdag en in het weekend rustig kon uitzieken en -zweten. Vandaag fris en monter terug naar het werk; half de namiddag kreeg ik terug het gevoel koortsig te zijn en bij thuiskomst vanavond bevestigde de oorthermomether mijn vermoeden: licht koorts en dus weer niet trainen. Miljaaaaarde ! Op die manier komen mijn volgende plannen in het gedrang: woensdag wou ik naar Wechelderzande en zondag naar de Parel der Kempen. Bang afwachten wanneer ik de draad terug zal kunnen oppakken ... Brussel zal ik echter niet missen, al is het strompelend met een infuus en een bloedzak aan mijn lijf. Bestaan er geen mobiele kunstnieren ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten