zondag 8 november 2009

Zilvermeerloop

Gisteren een persoonlijke besttijd gelopen op de zilvermeerloop in Mol. Voor de eerste keer een 10 km kunnen aanhouden onder 4 min. Ik was dan ook best fier op mijn 39:52 en doorbrak de magische 40 min-grens. Omstandigheden waren trouwens perfect: het had geregend tot 15' voor de start. 4 x een rondje van 2.5 km op asfaltweg onder een bescheiden zonnetje. Enige nadeel waren de joggers die hun tijd namen voor de 5 km waardoor ze plots opdoken tijdens onze 3de ronde.

Ondertussen stond er vandaag 17.5 km op mijn programma; echt afgezien omdat mijn rechter scheenbeen weer opspeelt. Waarschijnlijk de ontsteking in de scheenbeenspier van enige tijd geleden, die opnieuw de kop opsteekt. Ofwel zijn het restanten van Mol, hoewel ik daaraan twijfel omdat ik voor de rest niets abnormaal voel. In het eerste scenario wordt het bang afwachten hoe ik aan de start in Kasterlee verschijn; net nu de conditie opperbest is en ik hoopte op een PB op de halve marathon. Wait and see... Cohe laat ik met pijn in het hart aan mij voorbij gaan gezien het kwetsuur van vorig jaar n.a.v. mijn 2 halve op één week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten